T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İZMİR / GAZİEMİR - GAZİEMİR İMAM HATİP ORTAOKULU

Haberler

Eyl

GAZİEMİR İMAM HATİP ORTAOKULU TANIŞMA TOPLANTISI 

Eyl

Okulumuz öğrencileri NIKE spor etkinliklerini coşkuyla gerçekleştirdiler.

Eyl

2023-2024 EĞİTİM ÖĞRETİM DÖNEMİ VELİ TOPLANTISI

Eyl

Eyl

Hayvanları koruma kulübü etkinliklerine başladı.

Eyl

2023-2024 YENİ EĞİTİM ÖĞRETİME HAZIRIZ

Öğrencilerimiz, okulun ilk gününde küçük hediyelerle karşılandılar.

Haz

 GAZİEMİR İMAM HATİP ORTAOKULU

 

2022-2023 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SENE SONU ÖĞRETMENLER KURULU

 

Haz

Şube öğretmenler kurulu

MADDE 36 – (1) Şube öğretmenler kurulu, ortaokul ve imam-hatip ortaokullarında aynı şubede ders okutan öğretmenler ile okul rehber öğretmeninden oluşur. Kurula, gerek görülürse veliler ile öğrenciler arasından seçilen temsilciler de çağrılabilir.

(2) Şube öğretmenler kurulu, okul yönetimince yapılacak planlamaya göre birinci dönemin ikinci ayında, ikinci dönemin birinci veya ikinci haftasında ve yıl sonunda okul müdürü ya da görevlendireceği müdür yardımcısı veya şube rehber öğretmeninin başkanlığında toplanır. Ayrıca, gerektiğinde şube rehber öğretmeni veya okul rehber öğretmeninin önerisinin okul yönetimince uygun görülmesi hâlinde de toplanabilir.

(3) Şube öğretmenler kurulunda; şubedeki öğrencilerin kişilik, beslenme, sağlık, sosyal ilişkilerinin yanı sıra bu Yönetmeliğin 31 inci maddesi hükmü gereğince, başarıları ile ailenin ekonomik durumu değerlendirilerek alınacak önlemler görüşülür ve alınan kararlar, uygulanmak üzere şube öğretmenler kurulu karar defterine yazılır.

 

Haz

Okulumuzda yürütülen ÇEDES projesi kapsamında DKAB öğretmeni mentörlüğünde , veli ve öğrencilerimizin katılımlarıyla ev ziyareti etkinliği gerçekleştirdik.

Haz

Okulumuzda yürütülen ÇEDES projesi kapsamında kardeş okulumuz Hatay Yukarı Kepirce Otaokulu yararına düzenlenen kermesimize ilgi yoğun oldu. Desteklerinden dolayı velilerimize ,öğrencilerimize teşekkür ederiz.

Haz

Öğrencilerimiz resim dersini ve  sanatsal faaliyetlerini gerçekleştirebilmeleri için kütüphane sınıfını tahsis ettik.

Haz

40 Kavram Etkinlikleri 

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi ile Din, Ahlak ve Değerler alanındaki Kur'an-ı Kerim, Peygamberimizin Hayatı ve Temel Dinî Bilgiler derslerinde edindikleri kazanımları pekiştirmek için yardımcı materyal olarak kullanılabileceği gibi sınıf ve okul düzeyinde sosyal etkinlik olarak da gerçekleştirilebilecek nitelikte hazırlanan "Kırk Kavram Etkinlikleriyle" ilgili sınıf düzeylerine göre hazırlanan kitapçıklar, uygulama kılavuzu, etkinlik afişi ve çalışma kâğıtları Din Öğretimi Portali'nde http://dinogretimi.meb.gov.tr/Etkinlik_40Kavram.aspx  adresinde erişime açılmıştır.

"40 Kavram Etkinlikleri"

 

Din Öğretimi Genel Müdürlüğü, öğrencilerin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi ile Din, Ahlak ve Değerler alanındaki Kur'an-ı Kerim, Peygamberimizin Hayatı ve Temel Dinî Bilgiler derslerinde edindikleri kazanımları pekiştirmek; kavrama, analiz, sentez, yorumlama, değerlendirme ve analitik düşünme becerilerini geliştirmek; düşünce dünyamızın kilit taşı olup dinî, ahlâkî ve kültürel birikimini taşıyan ve günlük yaşamda yaygın olarak kullanılan kavramları doğru bir şekilde öğrenmelerini ve kullanmalarını sağlamak amacıyla gönüllü öğrenciler arasında Düşünce Dünyamızın Kilit Taşları: "40 Kavram Etkinlikleri" yarışması düzenliyor.  

May

KİTAP OKUYORUZ 

"Okumak, hayat yolculuğunda yanımıza almamız gereken en önemli azıklardan bir tanesi. Hayatımızı anlamlandırmak için atmamız gereken bir adım, yapabileceğimiz en önemli eylemlerden biridir." Okuma kültürü toplumların elde etmesi gereken en önemli davranışlardan biridir. Okuma eylemi ile toplumlar geçmişte sahip oldukları kaynakları geleceğe taşımış olacaklardır. Bu kaynaklar gelenektir, görenektir, örftür, adettir vb. Böylelikle bir toplumu meydana getiren özellikler korunmuş, toplumu meydana getiren nesiller arasında sağlam köprüler kurulmuş olur. O açıdan bir milleti oluşturan bireyler arasında okuma kültürünün geliştirilmesi ve kitap okuyan bir neslin inşası büyük önem arz etmektedir.

Okuma kültürü, yazılı kültür ürünlerinin dünyasıyla tanışmış, tanıştığı bu dünyanın kendisine sunduğu iletileri paylaşma, sınama, sorgulama yeterliğine ulaşmış, bu olanaklarla yaşamayı alışkanlık hâline getirmiş bireylerin edinmiş olduğu davranışlar bütünüdür. Bireylerin okuma kültürü kavramının tanımında belirtilen becerilere ulaşmalarında okul yaşantılarının büyük payı vardır. Bu nedenle okullarımızda okuma etkinlikleri düzenleyerek okuyan, okuduğunu anlayan, gelecek kuşaklar için okumayı bir yaşam kültürü haline getiren bir okul modeli oluşturulması hedeflenmektedir.

Haz

Okulumuzda yürütülen projelerde başvurulan internet sitelerini daha güvenli kullanmak kapsamında öğretmenlerimize  güvenilir internet konulu video sunulmuş genel bilgilendirme semineri verilmiştir.

Haz

iletişim, etkin dinleme ve beden dili, etkili ve güzel konuşma hakkında sunum düzenlenir